Uzależniony Od Forum
Noo pampam mylisz się czym więcej pierścieni tym większo kompresja ale tłok ma większe tarcie o ścianki cylindra huj wie czy to sie czasem nie równoważy ;DD
Offline
najlepszym wyjściem są 3 pierscienie + odchudzony tłok
mocie wtedy dupno kompresja a tarcie neutralizuje odchudzenie
Offline
Uzależniony Od Forum
NOm dobrze godosz ale jestek ciekawy jak sie zachowo 60 przy odchudzonym tłoku bo on jest strasznie gruby sam powiedz ;D
Offline
no lajtowo wszystko bydzie w porzadku
Offline
Uzależniony Od Forum
A może sie bardziej grzać czy coś takiego ::"??? Słyszołeś o takimś czymś jak Radiatory na głowicy takie specjalnme daje to coś??
Offline
apropo chłodzenia to mom inne patenty ale narazie z wykoniam ciezko bo musza kogos znalesc co spawo aluminium
Offline
Uzależniony Od Forum
Te jak myślisz jak byk doł 2 pierscienie ten górny i dolny szeł by doś tak??a trzeci zostawic ;P
Offline
najlepiej oddać cylinder żeby nałożyli na niego specjalną powłokę do tego kuty tłok wossnera na 1 pierścień( tłok na zamówienie robiony oczywiście) z 250zł by to wyszło ale jak ktoś ma mocno przerobiony cylinder gaźnik membranowy, membranę, liczony wydech , podkowę na wale to warto
Offline