Lędziny Squad


#1 2009-02-20 22:28:43

Godzik

Stunter

4183274
Skąd: Bieruń Nowy/ Lędziny
Zarejestrowany: 2009-02-20
Posty: 206
Punktów :   

Wydech

Przede wszystkim powinniście wiedzieć, że : Luźniejszy wydech daje
większe obroty maksymalne lecz mniejszą moc na niskich obrotach
(minimalnie). Z większym oporem tłumik daje lepszy start z miejsca. Co
do wydechu to powiem krótko : oryginalny tłumik musi odejść. Powoduje
tak zajebiste zamulenie i dlatego na początku tuningu powinniśmy od tego
zacząć. Tak jak mówiłem wcześniej, należy zaadoptować części z innych
mocniejszych silniczków. Co prawda trochę kosztują ale warto . Nie musi
to być jakiś nowy tłumik ze sklepu, używane też są dobre. Proponuje dwa
układy wydechowe testowane na Komarku :

- Jawoski, powoduje wzrost mocy, przyśpieszenia
- Simsona, powoduje to co poprzednik tylko że dodatkowo zwieszają się
obroty maksymalne, z tego iż pojemność tłumika jest większa ( dyfuzatora
).


Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym ...

Oferuję : Remonty kapitalne silników, blacharstwo-lakiernictwo, naprawy w motorowerach simson, romet, jawka

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.regesta.pun.pl www.kidsfree.pun.pl www.hospicjumdladzieci.pun.pl www.insomniapandemonium.pun.pl www.klasa1lnowysacz.pun.pl