Sprzęgło jest odpowiedzialne za odcięcie ruchów wału od skrzyni , a także aby trzymało gdy silnik wchodzi na wysokie obroty , tzn. nie może się ślizgać . Aby usprawnić je proponuje :
1. Wstawić pod sprężynę podkładkę lub dać nie co większą sprężynę, by mocniej zaciskała;
2. Podłożyć podkładki pod zapinki na bolcach .
Sądzę ze druga opcja będzie lepsza gdyż za szeroka podkładka gdzieś ponad 2mm po naciśnięciu sprzęgła może spowodować gaśnięcie silnika . A więc nie będzie wysprzęglał. Po tej przeróbce po naciśnięciu klamki koło nie będzie się kręciło.
Podobne zabiegi robi się w silniku jawki 223.
Offline
Uzależniony Od Forum
Jo w moim fendzie takich problemów z sprzęgłęm ni miołek, chwoliłek se to pardzij jebnięte jest w romecie kto to widzioł zawleczki jak poloki cś wymyślm to kurwa aż na sranie ciśnie nie lepiej by było tak jak w simsonku sprzęgło m ieć ??? ;/;/
Offline
w simsonach jest najleprze sprzegło nigdy nie było problemuw a w rometach te jebane zawleczki ulatują a składanie tego sprzegła terz jest wkurwiajace nie kiedy samemu nie do sie ściś tej spreżyny i wsadzidz zawleczek. w simsonie tercze nic sie nie jebie. moim zdaniem simson mo najleprze sprzęgło
Offline
Uzależniony Od Forum
pampam zgadzom sie z tobom w 100% Rometowskie sprzęgło jest jak przysłowiowo 16-stka w rancie xDD
Offline
Uzależniony Od Forum
Chopiee Sprzęgło z rometa mo jedyno i dupno wada zawleczki jak by to przerobić inaczej np. te podkładki krzysiu dobrze myśli trza by tak zrobic ;P
Offline