Pełne ztoczenie ( 1,5 mm ) daje trochę mocy. Wydaje mi się że moc wzrosła o jakieś 0,2 -0,3 KM . Silnik szybciej się grzeje lecz jest to porównywalne do stanu wcześniejszego, przed planowaniem.
Potrzebujemy:
- szkło, płaskiej powierzchni
- papier ścierny o gradości 40 , 80 ostatecznie poprawić 200
Kładziemy papier ścierny na naszej szybce odstającymi częściami możemy zagiąć pod spod by papier nie ślizgał się .Po prostu ścinamy dopóki nie będzie widać że cała powierzchnia jest starta. Tak aby nie było po obrzeżach tylko naruszona a w środku. Tylko tyle ścinamy ( no możemy maksymalnie do 1,5 mm – 2 mm ). Również może oddać to fachowca tylko czy koleś będzie chciał się tym zająć i ile wogle to kosztuje ( słyszałem że dwie dychy ) .Gdy skończymy ścinanie połóżcie głowice na szkle i zobaczcie czy jest równo. Szczelność jest też bardzo ważna. Złóżcie i odpalajcie. Splanowanie tych 2mm jest bardzo długie więc proszę uzbroić sie w cierpliwość.
Offline