Niby proste pytanie, ale tak naprawdę trzeba porobić kilka testów wydać trochę kasy by stwierdzić, która świeca jest najbardziej odpowiednia. Oryginalnie Komarki i Romeciki maja wpisane Iskre F80 . Numer może nam trochę powiedzieć jak nasz silnik będzie się sprawował w danych sytuacjach. Wyjaśnię to tak , jeśli już macie świece F80 , czyli świece zimną , wasz silnik będzie odpalał i ładnie pracował na zimnym, letnim silniku. Problem pojawia się jeśli będziemy mieli rozgrzany, zapalenie wręcz bardzo gorącego silnika nie będzie wcale takie łatwe ze startera. Świeca np.: F100 ładnie pali na gorącym silniku ale wcale nie znaczy że gorzej na zimnym . Niby tak wynika z teorii. Co do podanej wartości świetlnej to najbardziej proponuje Iskre F95 , jeśli F100 to nie do Komarów, wymagają bardzo dokładnego ustawienia zapłonu. Także należy szukać świec z wystającym iskrownikiem.
Ewidentnie widać ze elektrody są wystające i takich świec starajmy się szukać.
Jeśli mamy świece rzędu np.: NGK możemy zdjąć podkładkę. Można powiedzieć że większy stopień sprężania.
Świece wieloelektrodowe też są dobre bo można je głębiej wkręcić. Oczywiście trzeba podłożyć przynajmniej 2 podkładki by tłok nie uderzał o elektrody.
Ale najbardziej polecam świece Brisk.
Offline
Uzależniony Od Forum
A jo powiym tak NAjlepij wpierdlić swiecca żarowo jak jo to wdupił do fenda i wciepołek 2 to myślołek że mi ciulik o bak zachaczy takij pizdy dstoł że 150 lekim hujym targoł xDD
Offline
pam pam NGK to najwiekrze gówno!!!! jo mom w piaczeli i poli od kopa wciepołek NGK to musiołęk pchac jak gupi ciul
ale jeszcze od Bosha są świece stare ruskie to jest to !!!! jawka zawsze i wszedzie na nich poliła!!
Offline
Uzależniony Od Forum
ZAWSZE I WSZĘDZIE ISKRA JEBANA BĘDZIE 110% BOSCH ;PP
Offline
te stare iskry jeszcze OK nowe to NC , NGK dobre , stare ruskie nie do zajechania, ogólnie na każdy motorek świeca działa inaczej jest to indywidualna sprawa
Offline